Microderm Abrasion

Posted by DCampbell aka Puteri | 10/03/2007 01:42:00 PM | | 8 comments »

One of the most useful beauty products that I was introduced to recently is the Beauticontrol Microderm Abrasion Set.

I have been using the product in conjunction with Beauticontrol Skinlogic Gold skin care set for about 7 months now. I wished I had been introduced to these products sooner!

I have noticed a marked improvement in the overall appearance of my facial skin. It is a lot smoother, the lines are greatly reduced and even the dark spots associated with aging are becoming lighter. Dare I say, I have a more radiant looking skin? YES!

I can't wait for my sisters-in-law to notice the difference in my appearance when I see them again next year. They know I am not the kind of person who spends a lot of money on beauty products, nor am I the kind of person who goes to beauty salons for facials and the like.

With the Microderm Abrasion set, I can do my own facial spa at home without having to spend the big bucks for a similar treatment at the salons.

The discounts that I get for being a consultant with Beauticontrol have made the prices of the products affordable and comparable to the other more popular brand names. Even though I prefer not to spend too much on beauty products I am prepared to spend on products that really work for me. At my age, the signs of aging should not be taken lying down. Fight them and slow them as much as I can! :-)

If you shop around on the internet you can get some really good deals for Beauticontrol products, prices that are lower than normal retail prices.

8 comments

  1. pat // 6:49 PM, October 03, 2007  

    Fuh,enti mak aku nemu pasal tuk,gerenti iya meli! ukai ulih ninga pasal mekap iya nyak,sanggup berabis demi ka cantik!But I admit,mak aku memang cantik since ari dara..semina diatu iya dah put on weight lah..but still mengancam! hehe

  2. DCampbell aka Puteri // 6:54 PM, October 03, 2007  

    Manah mak nuan nemu ngegap ka diri, ka maintain kecantikan diri empu! Enda baka indai aku, kasih tudah. Aku meda gamal iya, aduh, bakanya lah gamal aku ila, ko aku! Heheh,kami bansa ka lanjut kuyu, and bansa ka bisi double chin, nya purih apai aku .. tusah amat .. badan enda gemuk tapi bisi double chin!!

    Microderm tu sigi manah .. aku introduce ngagai kawan aku, bekareh iya call aku madah ka iya ngasai ka moa iya licin udah bekau ngena nya. Ngelama tu iya ngena Clinic, tang after ninga aku muji beauticontrol ka iya nguji, ka nampak muda ko iya! Heheh.

  3. pat // 7:09 PM, October 03, 2007  

    Biasalah nyak..maybe laban mak aku pun career woman, nyak iya lebih mementingkan kecantikan dan kepuasan iya empu.Kami empu genes tuk jenis ka gemuk! nyak meh pedis ka maintain body.semina alice nyak aja yang maintain slim laban iya memang ari kelia enda nemu gemuk(sampaikan kala makai jamu ngasuh gemuk laban malu dikangau org si kurus kering).Kami ke bukai memang gempal belaka..Inik aku so far enda gak gilak bergaya,semina ka ber cok ke buk ngasuh chelum...hehehe

  4. DCampbell aka Puteri // 9:20 PM, October 03, 2007  

    Enti kurus enda ga manah ma udah berumur. Nampak rangkai! :-) Problem aku, perut buncit! Sigi style shape tubuh baka enggi aku .. pendek atas, panjai kaki, hip pendek .. so perut buncit! Org panjai tubuh, besai hip enda buncit perut sida, unless of course lah sida gemuk.

    Aku kelia sampai becucuk vitamin, konon ka ngemu ka diri. Makai cokelat mayoh2, enda ga gemuk, ngasoh tumbuh jerawat aja! Haha.

  5. pat // 11:29 PM, October 03, 2007  

    sapa madah orang besai hip enda buncit??aku tuk hip besai,perut buncit,buttock pun besai,arm gempal...ka ngiga baju cantik-cantik pun susah,baka nyarung nangka!Nasib lah aku enda kontot.Peninggi sedang-sedang aja.Enti enda gemuk dan kontot lah aku.

  6. DCampbell aka Puteri // 11:32 PM, October 03, 2007  

    Isshh, enda macha abis ... asal aja org nya enda gemuk,ko aku. Kurus baka aku tu tapi perut buncit! Frust menoggeng laban nya! Hehehe.

  7. pat // 11:36 PM, October 03, 2007  

    buncit ulih tapok ngena corset..hehehe..

  8. DCampbell aka Puteri // 11:38 PM, October 03, 2007  

    apu, luput ngena corset!! Jeans bezip dah aku enda ulih ngena agi .. selalu turun zip nya! Kakakaka!

    Ngena seluar ka bisi getah! Nyamai agi and enda sempit asai ngena.

ss_blog_claim=5f4c9d8fa8cfc43e54e47bd3e82491ce